Konstrukcja rynku energii, gazu i ciepła

Konstrukcja rynku energii, gazu i ciepła nie pozwala na zmianę firmy świadczącej usługi dystrybucji (monopol lokalny), ale odbiorca, w ramach zapisów taryfy Operatora Systemu Dystrybucji, ma swobodę kształtowania parametrów wpływających na swoje koszty dystrybucyjne. Jednak powodem nie wdrażania zmian jest to, że dla większości ludzi rachunek za dystrybucję jest po prostu nieczytelny i niezrozumiały oraz nie wiedzą co konkretnie można zmienić.

Optymalizacji kosztów dystrybucji dokonujemy poprzez:

  • Optymalizację dystrybucji energii elektrycznej
  • Optymalizację dystrybucji gazu ziemnego
  • Optymalizację dystrybucji ciepła miejskiego
  • Analizę opłacalności i rozbudowę infrastruktury min. budowę transformatora, kompensację energii biernej, modernizację układów pomiarowych do procesu TPA (procesu zmiany sprzedawcy)
  • Monitoring energetyczny, czyli bieżącą kontrolę punktów poboru do końca trwania umowy

Korzyści

Koniec z przepłacaniem i karami

Koniec z przepłacaniem za niewykorzystane parametry i koniec
z karami za ich notoryczne przekraczanie.

 

Zabezpieczenie przed kosztami

Szybka reakcja na zmiany poboru energii lub formalno-prawne zabezpieczają firmę przed dodatkowymi kosztami.

 

Uporządkowane koszty

Uporządkowane koszty dystrybucyjne to większa przewidywalność i płynność w zarządzaniu kosztami firmy lub organizacji.

 

Niższe kosztyi

Odpowiednio dobrane parametry to oszczędności rzędu od 10 do 60 % kosztów dystrybucyjnych.

 

Indywidualne potrzeby

Kompleksowa analiza poprzedza dobór do indywidualnych potrzeb taryfy dystrybucyjnej i sprzedażowej, dopasowanie mocy umownej, a także kompensację energii biernej.

 

Optymalny dobór

Określenie profilu poboru energii elektrycznej, odczytanej za pomocą licencjonowanego oprogramowania z liczników umożliwia optymalny dobór parametrów dystrybucyjnych.

 

Stały monitoring

Stały monitoring kosztów to gwarancja fachowego wsparcia poprzez bieżącą kontrolę punktów poboru aż do końca trwania umowy.

Wsparcie formalno-prawne

Przygotowywanie pism i wniosków oraz comiesięcznych raportów wspomaga przedsiębiorstwo w najbardziej efektywnym zarządzaniu kosztami za media.

KONTAKT

Służymy pomocą w każdej sprawie
i odpowiemy na każde pytanie

Możesz skontaktować się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta, wybranym Specjalistą lub poprzez formularz na stronie, wybierz dogodną dla siebie formę kontaktu.